שמתם לב שיש מנגנוני שיווק שרואים בכל מקום? חשבתם פעם מדוע מוצר השיווק הזה נמצא בכל כך הרבה עסקים? ובכן, הסיבה העיקרית שמוצר שיווק מגיע לשוק ונשאר בו, ואף משגשג בו, זה כי הוא עובד. בעלי עסקים לא נוטים להמשיך לעשות משהו ששותה להם כסף, לכן אם המוצר עדיין שם, ואף הולך ומתפשט, סביר להניח שהוא עובד. זו הסיבה שאתם רואים בכל עסק רציני כרטיס נטען בתור כרטיס מועדון.
כרטיסים נטענים בעצם אומרים שיש סכומי כסף שכבר משויכים לעסק שלכם, סכומים נעולים שהלקוח הפוטנציאלי יוכל או להפסיד, או להשתמש אצלכם. ברגע שהכסף נעול לעבר העסק שלכם, אתם יכולים להיות רגועים, רוב הסיכויים הם שהאדם לא ייתן למשאב הזה לרדת לטמיון, אלא שהוא יגיע להשתמש בכסף שלו אצלכם.
היתרונות של כרטיס נטען
כרטיס נטען מאפשר לעסק שלכם להשתרג בכמה וכמה אופנים, כאשר העיקרי שבהם הוא כמובן – עלייה מתמדת בהכנסות. אך התוצאה הזו, של שיפור ברווחים של העסק, נשענת על כמה וכמה יתרונות שמביאים עימם הכרטיסים הנטענים:
- תמיכה במיתוג העסק – עם עיצוב כרטיס נטען ספציפי לעסק שלכם
- תשלום קל יותר – אפשר לשלם עם הכרטיס באפליקציה, באתר או בקופה בחנות
- הבאת לקוחות חדשים – נהוג לתת כרטיסים נטענים וטעונים כמתנה, כדי שהאדם ירכוש מה שהוא רוצה לעצמו, מה שאומר שתקבלו לקוחות חדשים, אשר סביר להניח יוציאו קצת יותר ממה שהכרטיס מאפשר להם (בטח אם תמחרתם נכון)
מינוף השיווק
הצמיחה שלכם נשענת רובה ככולה על היכולת שלכם למנף את כלי השיווק שלכם בצורה הטובה ביותר. מועדון לקוחות וכרטיסים נטענים הם כלים חזקים במיוחד, שכן מעבר לנעילת הכסף לעבר העסק שלכם, הם מאפשרים לכם תקשורת עם הלקוחות שלכם.
מועדון לקוחות עם כרטיס נטען מאפשר לכם לפנות ללקוח עם תמריצים, איסוף נקודות ובונוסים, הנחות לחגים, מבצעים מיוחדים, ומתנות ליום ההולדת. כל אלו מעודדים רכישות בעסק שלכם, ובו זמנית מאפשרים לכם לאסוף נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם לשפר עוד ועוד את כלי השיווק שלכם, וכך מתאפשרת צמיחה.