בשביל מה בכלל צריך שלטים למשרד ואיך בוחרים אותם? את כל התשובות תוכלו לקרוא בהמשך!
קצת על שלטים למשרד
כעיקרון, המשרד הוא חלל העבודה שלנו, אבל לא רק! המשרד הוא גם המקום, הו אנו מארחים את הלקוחות שלנו, הספקים, שותפים עסקיים ועוד. היות שכך, כאשר אנו מעצבים את המשרד שלנו, עלינו להתחשב הן בצרכים האופרטיביים שלנו, שיאפשרו לנו לעבוד באופן יעיל, והן להנגשת המשרד לאורחים מן החוץ. הדרך הטובה ביותר להנגיש את המשרד לאורחים היא באמצעות שילוט בולט ומובן. זאת, במטרה שהם יוכלו לראות כבר מרחוק היכן ממוקם המשרד שלכם ולהגיע אליו בקלות, גם הוא אחד מתוך רבים באותו המתחם.
מהו הצורך שלכם?
לפני שבוחרים שלטים למשרד כדאי לחשוב, מהו הצורך שלכם? כלומר, האם אתם צריכים את השלטים רק לשם הכוונה? האם המטרה היא גם שיווקית? האם כדי שלכם יהיה נעים יותר להיכנס אל המשרד בתחילת כל יום עבודה? ואולי כדי למשוך את העין של העוברים והשבים? כמובן, מטרות השילוט בדרך כלל משולבות, אבל מומלץ להתמקד ולהחליט מה חשוב לכם ביותר.
עיצוב מקדם
במידה והמטרה העיקרית של השילוט למשרד שלכם היא העלאת העסק שלכם למודעות, כדאי לחשוב על שילוט גדול יותר ועיצוב בולט יותר. כך, גם אם אתם נמצאים במתחם של עסקים רבים, העסק שלכם יבלוט לעיני כל, ובעיקר אם הוא נמצא מחוץ למתחם המשרדים עצמו.
עיצוב אינפורמטיבי
במידה וכל מה שאתם צריכים מהעיצוב שלכם הוא שהוא ייתן אינפורמציה לגבי מיקום המשרד, ניתן לבחור בעיצוב פשוט ובשילוט קטן יחסית. יחד עם זאת, היות שבכל זאת מדובר על עסק והמיתוג תמיד חשוב, מומלץ להוסיף את הלוגו של העסק ואת השם של העובד באופן ברור.
רכישת השלטים
שלטים למשרד מורכבים משני חלקים חשובים: העיצוב והחומר. היות שכך, מומלץ לרכוש אותם ממי שמתמחה בתחום זה, על מנת שתוכלו לרכוש את השלטים המתאימים ביותר עבור הצרכים שלכם וליהנות מהם לאורך זמן. לעתים יצרן השלטים יכול גם להציע לכם עיצוב גרפי של איש מקצוע מתחום זה.