לשמור על קשר דורש שיהיה רצון ויכולת. אם אתם בעלי עסק שמציע משהו נחשק, שירות טוב, מוצר מבוקש, אז הרצון מצד הלקוח כבר יגיע. אך היכולת ליצור קשר ולרכוש מכם את מה שאתם מציעים לעולם תלויה בכם. אתם צריכים לבנות גשר בין הלקוח אליכם, כדי שיהיה לו כיצד לגשת, ולשם כך יש כרטיסי ביקור.
כשמבינים את העיקרון והחשיבות של כרטיסי הביקור לעסקים ניגשים לעיצוב והדפסת הכרטיסים ברצינות הראויה לכך, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. כרטיס הביקור שלכם יכול להיות סתם עוד חתיכת נייר, או לתפקד כחוליה מגשרת בין הלקוח לעסק, והתוצאה הסופית תלויה בהשקעה ובמחשבה היתרה שלכם על העיצוב והפקת הכרטיס.
כרטיסי ביקור במחשבה תחילה
כל תוצאה חיובית נשענת על מחשבה חיובית, הבנה של המצב, ובנייה נכונה ונבונה של מישהו שהשקיע. כך גם העסק שלכם עובד, וככל שתשקיעו יותר בפרטים המחזיקים את העסק, כולל בכרטיסי הביקור שלכם, ככה העסק ישגשג. אנו בטוחים שאנחנו לא מחדשים לכם שמהלכי שיווק שתוכננו בקפידה יישאו יותר פירות מאשר "סתם" קמפיין שיווקי ללא מחשבה.
- השקיעו מחשבה בעיצוב ובמיתוג
- השקיעו מחשבה בחומר והתחושה שהוא משדר
- השקיעו מחשבה במה הלקוחות שלכם רוצים לראות
כל אחד מסעיפים אלו דורש מחשבה וסיעור מוחות, כשכיוון המחשבה הוא מה ירצו הלקוחות שלי לראות.
מינוף של כרטיס ביקור עסקי
כשתבינו היטב את שלושת הגורמים הנ"ל, תוכלו להפיק כרטיס ביקור משמעותי, משהו שמעורר עניין וחשק אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, ומניע אותם לפעולה. ממש כמו עמוד נחיתה באתר אינטרנט, ממש כמו פלייר בתיבת הדואר, זה יכול לעבוד או לא לעבוד – וזה תלוי בכם.
ההבנה שלכם מה הלקוח הפוטנציאלי שלכם רוצה להרגיש ומה הוא צריך לראות בשביל להרגיש את זה, היא זו שתקבע האם כרטיסי הביקור שלכם יעשו את העבודה. כשהעיצוב של הכרטיס נכון, אתם בעצם מייצרים מהלך שיווקי עסקי נבון. לא סתם עוד כרטיס שזרוק באיזה כיס, אלא כרטיס ביקור שמעורר את הלקוח הפוטנציאלי והופך אותו ללקוח משלם.